Докоснете се до тайната философия на минерали и кристали.Минералите и кристалите имат феноменални свойства, лечебни и магически за човека.

четвъртък, 14 февруари 2013 г.

САМОТАТА ТЕ ПОГЛЪЩА



САМОТАТА ТЕ ПОГЛЪЩА
“Раздялата представлява загуба. Загубата на близък човек, любима вещ или жадувана перспектива. Когато загубя нещо, което съм превърнал в част от себе си, болката е изключително остра и осезаемо физическа. Сякаш с остър нож са отрязали ръката ми. Трудно е да се разделя дори с непотребни вещи, които са ми скъпи, само защото съм свикнал с присъствието им. Хиляди пъти по-трудно е да откъсна от себе си обичан човек, с когото са свързани най-красивите ми и щастливи преживявания.

Всеки ден преживявам раздяла. Някои раздели са ежедневни и незабележими. Когато изхвърлям празната кутия от цигари, аз се разделям с нея завинаги. Тя вече е празна, няма никаква стойност и веднага след това си купувам нова, пълна и изобщо забравям за старата. Тя няма никакво значение за мен. След десет секунди вече не помня нищо за нея. Когато изхвърлям изхабени дрехи, вече изпитвам различими чувства. Пред очите ми минават спомени как съм ги купил, къде съм ги носил, кога съм ги обличал. Изпитвам лека тъга, но съм напълно спокоен, защото дрехите се сменят сравнително често, а и имам десетки различни. Когато се разделям с приятел, който заминава на дълъг път, вече емоциите са значително по-силни от разума и болката е реална.

Макар да знам, че след месеци или години пак ще го видя, той е станал малка част от мен и знам, че тази част ще потъне в забвение за известно време. А във времето, в което се разделям с любимия човек, не мога нито да мисля, нито да знам какво ще правя сега. Тогава силната физическа и емоционална разруха взима връх над всичко и ме оставя парализиран за дълго време. Раздялата е страдание. „

САМОТАТА ТЕ ПОГЛЪЩА
Вие и човекът, когото обичаш сте разделени?
Загубили сте всяка надежда, че любимият човек не ще се завърне при Вас?
Вземи решение и се ОБАДИ на: 0900 630 40 (16) Skype: ezominerali
Все още сте заедно, но студенината се е настанила трайно между вас?
Трети човек е застанал между вас двамата?
Вземи решение и се ОБАДИ на: 0900 630 40 (16) Skype: ezominerali
Усещате, че любовта на любимия към Вас вече не е същата?
Липсва Ви, онзи така желан поглед на любимият човек?
Вземи решение и се ОБАДИ на: 0900 630 40 (16) Skype: ezominerali
Липсва Ви топлата прегръдка?
Тихо плачете в мрака с едничката молитва – Моля те , върни се?
Вземи решение и се ОБАДИ на: 0900 630 40 (16) Skype: ezominerali


СЕМЕЙНОТО ОГНИЩЕ ГАСНЕ
Нещата в семейството не вървят добре?
Вече не чувствате обичта, която заслужавате?
Вземи решение и се ОБАДИ на: 0900 630 40 (16) Skype: ezominerali
Отношенията ви стават все по-напрегнати, изнервени и нестабилни?
Чувствате се отхвърлени или самотни?
Вземи решение и се ОБАДИ на: 0900 630 40 (16) Skype: ezominerali
Изневярата е нахлула в сърцето Ви?
Ще се завърне ли щастието обратно в семейното огнище ?
Вземи решение и се ОБАДИ на: 0900 630 40 (16) Skype: ezominerali

http://www.youtube.com/watch?v=th2nWWiaYEo

Източник : Сайтът на Една Жена

------------------------------- © 2010, Красимир Куртев - Алеф автор, All rights reserved!