Докоснете се до тайната философия на минерали и кристали.Минералите и кристалите имат феноменални свойства, лечебни и магически за човека.

събота, 26 януари 2013 г.

КРАСИМИР КУРТЕВ - ОТЗИВИ ЗА АЛЕФ

Всеки човек си има своите добри и лоши качества. Благодаря на онези от вас , които сте оценили моят труд и знания!

Отзиви от BG.MAMMA
МОЯТА ИСТИНА ЗА КРАСИМИР КУРТЕВ
Преди известно време попаднах на материал за минерали и кристали от г-н Красимир Куртев, в който той описваше за това, как с помощта на минерали и кристали може да се помага на хората. Това ме заинтригува и се свързах с него. Попитах го, дали чрез тях може да ми се помогне, защото от повече от 5 години имам здравословен проблем и вече бях решила да опитам да потърся помощ от алтернативната медицина.
Той се оказа много интелигентен човек, който търпеливо надълго и на широко ми обясни принципа на действие на кристалите.

Опитах и останах доволна. След като видях резултата от това аз се замислих дали не мога да се опитам да прилагам това в работата си. Попитах го дали може да ме обучи да боравя с минерали и кристали, отговора беше положителен, така започна моето обучение при него.
Всичко бе много трудно, часове на ред чрез скайп, господин Куртев ме обучаваше, даваше на напътствия, но и понякога ми правеше забележки , когато аз греша. Бях изумена от неговите познания.

Самото обучение продължи цели четири месеца. И аз успях , научих се, това ми даде тласък да работя в моята област с масажи, като приложих новата схема-минерали и кристали. Оказа се, че шестото ми чувство не ме подведе, г-н Куртев се оказа принципен човек.
Нещо повече, поради лични семейни проблеми аз прекратих за близо година тази си дейност. Каква бе моята изненада, Алеф продължи да ме търси много кратно през цялата година, като каза-„Вие сте си платила и аз съм длъжен да продължа работата си спрямо Вас”. Изненадата бе още по голяма, защото на мой въпрос ще са необходими ли още пари , тоя категорично заяви, че цялото обучение е заплатено от мен.
Във Фейсбук прочетох негативни изказвания по негов адрес и това ме провокира да напиша това-моята истина, такава, каквато аз я имам.

Аз лично съм доволна от отношението му към мен и най-вече за добре свършената работа. Бих желала да подчертая, това не е реклама, а мое мнение, съответно и мое право да изложа свободно мислите си.
В случай, че някой желае да потвърдя написаното от мен би могъл да се свърже с мен на : cristals.rd@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------------
И аз съм доволна от съветите, които Красимир Куртев - Алеф ми даде. С помощта на индивидуална схема от минерали и кристали, които той ми направи разреших много мои проблеми в духовен и здравословен план. За здравословния ми проблем ме помоли първо да му представя диагноза поставена от лекар и да уведомя лекарката, която ме лекува, че ползвам минерали и кристали.

Въпреки, че той не обича клиентите му да пишат за него в интернет си позволявам да изкажа благодарността си към него, защото на фона на един куп самозвани и некомпетентни врачки и ясновидки, той е човек от който може да се научи много.
Още първия разговор с него ми каза личните ми тайни от миналото, което ме ездачи от къде може да знае това за мен и позна всичко за бъдещето ми в рамките на 2 години, всичко стана факт което ми предсказа.

Дава ми консултации по скайп с часове без да заплащам допълнително. От както си купих първите седем минерала от него и останах удивена от действието им, в което силно се съмнявах, все още продължавам да си попълвам колекцията с тези прекрасни дарове от природата.
------------------------------- © 2010, Красимир Куртев - Алеф автор, All rights reserved!