Докоснете се до тайната философия на минерали и кристали.Минералите и кристалите имат феноменални свойства, лечебни и магически за човека.

неделя, 25 май 2014 г.

РАЗГОВОР С АЗ-а / razgovor-s-az-a



Когато не можете да се разберете с някого, а обикновено това са най-близките ни хора и от конфликтите ни с тях най-много боли, опитайте да общувате с Висшия Аз (или душата) на човека. Конфликтите са породени от егото. Невинаги в ежедневието имаме възможност да говорим с човека, който ни е наранил, или просто искаме да му кажем какво чувстваме. Понякога не можем да споделим, защото отсрещната страна просто не иска да чуе и да води разговор (или пък ни е неудобно, или човекът не споделя нашите виждания). Тогава практикувайте с неговия Висш Аз (душа). 


Създайте си свой начин на общуване, например вечер, преди да заспите, поискайте връзка примерно така: "Моля Висшия Аз на (името) да изслуша това, което искам да му кажа..." Обяснявате всичко, което в неговото поведение ви е засегнало и ви кара да се чувствате дискомфортно. Разкажете своята гледна точка по-въпроса, който е породил конфликта, обяснете защо смятате, че вашето становище е по-градивно в тази ситуация и помолете да ви бъде подсказан компромисен вариант и нека да се случи най-добрият за всички вариант, без вреда за никого и за висшето благо на всички, засегнати в тази ситуация (защото и вашето его иска да стане на неговото, може само да си мислите, че вашият вариант е по-добрият). В този мислен разговор няма манипулация, а само диалог с Висшия Аз на човека или монолог с вашия Висш Аз. Висшият Аз е самата мъдрост - той винаги знае кое е най-доброто и ще го направи по най-добрия начин за всички.


Когато говорите с Висшия Аз, си представяте самия човек, в частност неговия висш Аз (който може да изглежда като светлина, слънце и всичко, което ви дойде наум) и казвате: "Искам връзка с Висшия Аз на еди-кой си". Може да изчакате за отговор "да", а може и да не чакате. Така или иначе той ще ви чуе. Можете само да му кажете нещата, които мислите, нещо като изповед, а може и да проведете мислен диалог с него. Така че може да се заформи и въображаем разговор, който обаче със сигурност ще бъде чут от човека и това ще си проличи на другия ден, ако имате разговор или среща с него (може и веднага да видите резултат). Няма ограничения за използването на техниката. Полезно е да си говорим често и със своя Висш Аз за по-добро разбиране на себе си, за съвет в дадена ситуация или просто споделяне. Нали всички търсим пътя към себе си! Говорете си колкото ви е нужно, кажете си всичко, което ви тежи или радва, но питайте и отсрещната страна за всичко, което й тежи или радва - така ще разбирате по-добре хората, и най-вече себе си, което всъщност май е най-голямото предизвикателство.


И още нещо: Ако ви се струва, че нямате резултат от този разговор, поискайте по някакъв начин да разберете дали човекът ви е чул. Например си казвате: "Ако еди-кой си ме е чул, нека да ми се обади днес по телефона". Имайте предвид обаче, че ако не получите телефонен разговор, това може да не означава, че не ви е чул, а невъзможност да се обади. Аз бях поставила такива условия да разбера, но човекът не се обади. Въпреки това интуицията ми казваше, че няма проблем. Няколко часа по-късно разбрах, че човекът е командировка и много зает. Така че едва ли му е било до мен. Затова винаги проверявайте и задавайте условията втори път, ако първия път ви се струва, че "няма резултат".

*Публикацията е взета от Фейсбук


------------------------------- © 2010, Красимир Куртев - Алеф автор, All rights reserved!
бутон за споделяне