Докоснете се до тайната философия на минерали и кристали.Минералите и кристалите имат феноменални свойства, лечебни и магически за човека.

четвъртък, 22 март 2012 г.

МИНЕРАЛИ И КРИСТАЛИ – БЛАГОДАРСТВЕНИ ПИСМА

Здравейте! Искам да изкажа хиляди благодарности към господин Красимир Куртев, за това че ми помогна с неговите знания и умения, да избегна перативна намеса. 

В следствие на минералите и напътствията му раковите клетки изчезнаха.Правих 2 изследвания и резултата е налице - просто ги няма. БЛАГОДАРЯ ВИ много, Алеф.

Даниела Станиславова.

За контакт с мен - dstanislavova@abv.bg
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Бих желала да изкажа своите най – скъпи благодарности към г-н Куртев - Алеф!!! Имах 5.01 диоптъра и този прекрасен Човек ми върна зрението, сега дори не нося очила. Дори и офталмолозите, които ме лекуваха останаха изненадани. Сърдечно Ви благодаря, Алеф!!!

Йорданка Папазова - chitanka3@abv.bg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Здравейте! Казвам се Радостина Димитрова от Варна и ще споделя следното: Магията на камъните-парадоксално, но факт! Искам да споделя нещо което ме шокира.Както повечето хора и аз имах някакви съмнения относно това,че минерали и кристали имат някакви свойства.

Помолих г-н Красимир Куртев-Алеф да ми докаже че това наистина е така и той го направи и нещо повече направи го от разстояние аз си седях вкъщи пред компютъра,а той в неговия си дом в Пловдив.Помоли ме да взема два кристала и чаша вода и да си пожелая в какъв вкус да направи водата.

Отпих преди опита от чашата и запомних вкуса и пуснах единия кристал във водата а другия беше отвън до самата чаша и само след около три минути водата в чашата доби куса който аз пожелах,може би ако разполагах с още време водата щеше да има още по наситен вкус. 

И това всичкото той го направи от разстояние-аз съм във Варна а той в Пловдив! Това окончателно ме убеди, че минерали и кристали са като живи и могат да правят много неща стига ние да поискаме това от тях.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Здравейте! От дълги години страдах от дископатия, какво ли не опитвах, билки, различни рецепти, а и лекарите нещо не се справяха… Попаднах случайно в сайта на господин Красимир Куртев – Алеф. Реших да се обърна към него. Той внимателно ме изслуша, Подготви ми рецепта от минерали и кристали, изпрати ми ги и ми даде препоръки. И чудото се получи! 

Край на адските болки, вече се навеждам , тичам…нямам думи да изкажа своята благодарност към г-н Куртев. БЛАГОДАРЯ ВИ ОТ СЪРЦЕ!
Ивайла Сотирова – plamena211@abv.bg
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Здравейте , господин Куртев! Казвам се Борислава Ангелова, родена на 03.07. 1974 г. в София , в 16:30 часа. Вече месец изпитвам болки в коремната област. Както ме насочихте отидох на посоченият от Вас лекар, пия си медикаментите, но болките все още не стихват… След като получих изпратените, схеми, препоръки и минерали, и кристали , аз се заех сериозно с написаното от Вас за мен.

Изключително Ви благодаря, г- н Куртев!!! След двайсет дни всичко отмина, чувствам се прекрасно , спазвах наставленията Ви така , както ми ги изпратихте на електронната поща. Бог да Ви поживи !

С уважение и благодарност Боряна – boriana811@abv.bg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Здравейте приятели!
Днес е началото на нови успехи в нашето ежедневие...
Всеки си има свой недостатък, проблем или тайна...
На 2 гадинки ме водят на доктор, както и много други дечица, бият ни ваксина против едра шарка, но нещо страшно се обърква след това... Много жертви, дечица остават недъгави, с увреждания от непроверената индийска ваксина, доколкото знам, докторът се е самоубил, но последствията са страшни...! 

Единственият ми недостатък бе увреденият ми слух: с едно ухо чувам само 70%. Другото е с умъртвени нервни канали... От 10 години съм далеч от родината, но каква e моята изненада и радост..., когато изминалото лято случайно попадам в net-страница на Г-н Куртев - страхотен литотерапевт! Реших да посетя скъпите ми родители и така по пътя за Пловдив, майка ми имаше час за гинеколог в София..., докато я чаках на около 50-на метра от сградата, нейна приятелка, която ни придружаваше, излезе и настойчиво ме повика... 

Само с едно движение на ръцете си г-н Куртев, на минимално разстояние от главата до петите ми откри всичките ми проблеми, които знаех, но и тези за които нямах подозрение... увреждането на слуха ми е резултат от задушаване и подаване на повече кислород при раждането ми и медикаменти, които е употребила жената, докато съм била в утробата й. Останах потресена и изненадана от потвърждението на неговите думи !

Той ми препоръча група от минерали и кристали, който поставям под глухото ухо всяка вечер... Макар и да не го прилагах редовно открих, че слуховия апарат, който нося на 70%-то здраво ухо не ми e нужен всеки път. Най-голямата радост и изненада, след толкова неуспешни опити и ходения по екстрасенси, дойде днес: за първи път чувам глухи звуци от "замрялото" ухо! Г-н 

Куртев с радост помага на всеки нуждаещ се от помощ, при това, освен литотерапевт, той е невероятен езотерик!

Петя Младенова – Загреб detelina992@abv.bg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Здравейте !
Едвам си удържам сълзите от радост, аз съм на 54 години страдах от астигматизъм от 32 годишна, на едното око имах 2.60 диоптъра и 2.70 диоптъра на дясното. Лекарите от Александровска болница положиха всички усилия, но диоптрите се покачваха…
Тогава реших да се обърна към алтернативната медицина, къде ли не ходих докато попаднах на Алеф – Красимир Куртев.

Спомням си как ме съзерцаваше и директно ми описа състоянието, такова каквото ми бе поставено като диагноза. След което ми предостави едни минерали и рецепта, какво да направя с тях. След 4 месеца отидох на профилактика в болницата и настъпи пълна суматоха…..нямах астигматизъм, не бяха ми необходими очила вече. Подложиха ме на десетки изследвания, но резултатът бе един и същ – напълно здрава!

Но в едно се усъмних дълбоко в думите на г – н Куртев, че през 2009 ще …..забременея. Въпреки тези мои съмнения, той позна дори с точност сега съм в осмият месец и съм най – щастливият човек на планетата.

Бог да благослови този феноменален Човек – Красимир Куртев!

С уважения:
Румяна С. – София prolet8989@abv.bg
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Здравейте,
Искам да ви споделя какво чудо ми се случи. Един ден реших да се обърна към ясновидец по повод семейните ми проблеми и попаднах в интернет на Красимир Куртев. Разговаряхме по телефона, всичко, което ми каза беше истина и реших да се срещна с него и да му се доверя. Освен, че се разрешиха личните ми проблеми, се случи нещо необяснимо за мен. 

От доста време бях изгубила обонянието си, не усещах никакви аромати, много е неприятно да не си усещаш парфюма, уханието на ястието и т.н. , но Алеф ми взе дланта, и с кристален лъч натискаше върху определени зони върху дланта, след което ми даде вода в която имаше над 6 кристала и я пиех в продължение на 3 седмици и ето, че обонянието ми се възвърна. 

Пръснах един дезодорант и аз усетих аромата. Направо не можех да повярвам в първия момент, но обонянието ми се върна. Не знам каква енергия притежава този човек, но направо върши чудеса и аз лично се убедих, че чудеса стават.

Сърдечни благодарности!
С почит: Десислава Миланова – София (форум бг.мама)