Докоснете се до тайната философия на минерали и кристали.Минералите и кристалите имат феноменални свойства, лечебни и магически за човека.

сряда, 27 април 2011 г.

МИНЕРАЛИ И КРИСТАЛИ- САМОЛЕЧЕНИЕТО ВОДИ ДО НЕОБРАТИМИ ПОСЛЕДСТВИЯ


Представям ви едно от многото писма, които получавам:

„Здравейте Алеф,

Имам проблеми със ставите (артрит) и ми препоръчаха да нося гривни от хематит. Също така напоследък трудно се концентрирам. Не съм специалист и не мога да приложа нещо върху себе си без да съм убедена в правилността. Затова се обръщам към Вас с молба да потвърдите или отхвърлите препоръчаното ми, а ако решите бихте могли да ме насочите към подходящият камък.”

Благодаря относно отзивите на Езоминерали.

Искам да Ви уведомя, че всяко Само лечение води до обратни ефекти или блокиране на еднокридната система, така наречените чакри. Що касае минералът Хематит / най - студеният минерал в света / , той служи за всичко друго, но НЕ и за артрити.

Това че, си събирате различни минерали е похвално за Вас. Но в случай, че е за лечение и хармонизация лично за Вас, тук вече допускате грешка, извинете за което. За всяко заболяване се прави индивидуална схема на база поставена диагноза.

Пример: В случай, че използвате минерали с многостранни включвания на желязо в тях, вероятността да покачите хемоглобинът в организмът си е близо 100% и само ще си навредите.