Докоснете се до тайната философия на минерали и кристали.Минералите и кристалите имат феноменални свойства, лечебни и магически за човека.

четвъртък, 24 юли 2014 г.

БИЖУТАТА – ТОЗИ СЛАДЪК ГРЯХ




"Желанието да играеш е вечно. Играта е живот, удоволствие, любопитство, тя носи емоции и ентусиазъм. Нашата игра е да създаваме страст в бижутата си, да сме винаги новатори, да осъществяваме мечтите си и затова правим бижута, които обожаваме." Това са думи на посланика на истинския лукс Роберто Коен, основател на едноименната марка. Неговите колекции са не само уникални, но и загадъчни като имената, които носят.

Колекцията Capri Plus е вдъхновена от прекрасните залези, кристалната вода и блестящото слънце на остров Капри. Тя е изработена от злато със скъпоценни камъни в пастелни цветове в контраст или в хармония с блестящи черни, розови или жълти сапфири, или кафяви диаманти. Неповторима е и версията от абанос  - съчетание на неповторим контраст на тъмния нюанс на абаноса, блясъка на златото и искрящите диаманти.


Колекцията Ikebana Collection е цветна комбинация, вдъхновена от японското изкуство за аранжиране на цветя. Бижутата са игра на контрастни цветове, сферични форми и асиметрия на композицията.  Розово злато, диаманти и оникс, комбинирани с корал и тюркоаз: пръстени и обеци, които са наслада за окото и душата.

Бижутата на марката са уникални не само заради дизайна си. Те носят в себе си древна легенда - тя идва от Египет и разказва за силата на кралския камък - рубина. Вярвало се, че той носи на притежателя си успех, дълголетие и любов. С едно условие - рубинът да е в допир с кожата. Роберто спазва традицията, подарявайки на клиентите си митичното пожелание за щастие - като инкрустира във вътрешната част на всяко едно бижу малък рубин. И така добавя към творението си още една специална емоция.

Изненадващо, но историята на италианеца Роберто Коен започва в Швейцария. С трудното детство на дете без родители, студентски години, през които бъдещият бижутер се издържа с работа в луксозни хотели и трупането на житейски уроци, които му подсказват най-важното условие на успеха: да бъде най-добрият във всичко, с което се захване. Амбицията не само да наблюдава, но и да стане част от луксозния свят, който го заобикаля, е подкрепена и от стремежа за голямо семейство - на 21 години той е вече баща на две деца.


Като доказателство за световния си успех ROBERTO COIN всяка година печелят награди в ювелирните среди, нареждайки се до TIFFANI, CARTIER и DIAMOND TRADING COMPANY. Един от последните им призове е за "Отлични постижения в маркетинга" на четвъртите годишни бижутерски награди на Ювелирния информационен център. Освен че всяка година биват награждавани за своята уникална изработка ROBERTO COIN са предпочитани бижута и от много известни личности. Сред тях са Елизабет Хърли, Брук Шийлдс, Алиша Кийс, Салма Хайек, Джоди Фостър.

Впечатляващи са и благотворителните инициативи на марката. Мистър Коен споделя: "Винаги съм бил убеден, че е добра причина да се използва силата на рекламата. Затова дадох глас на моите бижута, за да разберат хората по света колко забравена е Африка." Рекламната кампания на ROBERTO COIN съвместно с Кристи Търлингтън - също невероятен почитател на марката, е с дарителска цел. Любопитно е, че кампанията отделя 5 % от нетната печалба за подпомагане на Фондацията Youth AIDS за борба със спин в Африка."

Източник: Лада Арман

------------------------------- © 2010, Красимир Куртев - Алеф автор, All rights reserved! споделяне в социални мрежи