Докоснете се до тайната философия на минерали и кристали.Минералите и кристалите имат феноменални свойства, лечебни и магически за човека.

петък, 20 юни 2014 г.

ЛЮБОВТА НЕ СЕ ПОДЧИНЯВА - 1-liubovta-ne-se-podchiniava-1




Що е любов?

Любов - Тази дума е толкова натоварена с различни с мисли и е така покварена, че чувствам дискомфорт дори да я използвам. Всеки говори за любов – всяко списание, вестник и всеки един езо-гуру говорят непрестанно за любовта. „Аз обичам моята страна, аз обичам моя идол, аз обичам някаква книга, аз обичам тази планина, аз обичам удоволствията, аз обичам моята жена, аз обичам бог.“

Дали любовта е една идея? Ако е, то тя може да бъде култивирана, изграждана, подхранвана, подбутвана наоколо, изкривявана по всеки един начин, по който искате. Когато кажем, че обичаме бог, какво всъщност означава това? Това означава, че ние обичаме проекцията на нашето собствено въображение, една проекция на самите нас, облечена в определени форми на почтеност, в съответствие на това, което мислим, че е благородно и свято. Така че да се каже: „Аз обичам бог“ е абсолютна глупост. Когато обожавате бог, вие всъщност обожавате себе си – и това не е любов.


Понеже не можем да разберем това човешко нещо, наречено любов, ние бягаме в абстракции. Любовта може би е основното разрешение на всичките човешки трудности, проблеми и мъки, така че как възнамеряваме ние да открием какво е любовта? Чрез простото й дефиниране ли? Църквата я формулира по един начин, обществото по друг и освен това има всякакъв вид отклонения и перверзии.

Обожаването на някого, спането с някого, споделянето на емоции, приятелството – това ли е, което имаме предвид под любов? Това е нормата, модела и тя е станала толкова много лична, чувствена и ограничена, че религиите трябва да заявят, че любовта е нещо много повече от това.

В това, което наричат „човешка любов“, те виждат, че има удоволствие, конкуренция, ревност, желание да се притежава, да се владее, да се контролира и да се намесваме в мисленето на другия, и знаейки сложността на всичко това те казват, че би трябвало да има един друг вид любов, божествена, прекрасна, недокосната и непокварена.

Източник:  www.parallelreality-bg.com




------------------------------- © 2010, Красимир Куртев - Алеф автор, All rights reserved!
бутон за споделяне